Thursday 8 September 2016

Cinta Ku Sakit

Hari ni aku cuti sebab cinta hati aku tetiba jatuh sakit. Aku actually dah siap-siap nak keluar g work pagi tadi. Baru je nak angkat handbag ngan kunci, tetiba si cinta muntah. Masa terjaga tu dia kata dia pening, tapi bila dia stat muntah tu aku decide bawak g emergency. Apa lagi, terus siapkan beg si kecik & hangkut dorang ke HUKM. Makanya dari kol 6.30 pagi sampai dekat kol 3 la juga kami berkeliaran dalam HUKM tu menunggu si Chemba yang kena tahan dekat emergency ward. Nak masuk tak boleh sebab ada budak tecit.

Merata-rata aku ngan si Hannah pergi merayau dalam area HUKM tu. Nasib baik la HUKM tu luas, xcrowded dan banyak kerusi kosong especially dekat klinik pakar di area tingkat 1. Si Hannah pula bertenaga je sepanjang hari. Kol 3 kitaorang balik umah, g mandi & masak tuk si Chemba. Memang la umah aku dekat ngan HUKM, kurang 2km tapi malas nak balik sebab memikior kalau keluar nanti takde parking. Makanya merasa la bayar RM10 henget kos parking sebab da parking lebih 5 jam.


Pas mandi, rehatkan si Hannah & masak, si Chemba kata dia akan kena tahan dekat ward malam ni. Huhu... Siyan si Chemba sorang2 takde orang tunggu. Nak buat macamana.. Da anak kecil lagi & takde sapa nak jaga.