Sunday 25 December 2016

Ke PD Kitaaa

Muka girang nak g PD

1st time mandi laut

1st time main pasir
Kami disiniiiiii

1st time pegang dan naik kuda

Tunggu hujan teduh sambil makan kerang rebus

Hero nak p beli payung
Apartment
Begitulah ceritanya... hahahaha

Ok, kami duduk kat Ancasa Residence Port Dickson yang teletak dekat Teluk Kemang. Sebuah apartment dalam RM600 semalam. Kalau bukan cuti sekolah ble dapat dalam RM400++ semalam. Bilik ada 3 dan luas. Cumanya ada peti ais je, pinggan or peralatan masak tidak disediakan ye. Apartmnet so-so, tak berapa bersih sangat tapi terjaga.

Best pasal hotel ni yeklah pool dan garden dia. Tapi yang paling best, kuar gate belakang seberang jalan terus pantai teluk kemang. Sangat convenience! Kat pantai banyak la gerai-gerai makan. Kalau rajin ble jalan sampai ke Pusat Pelancongan Teluk Kemang. Masa kitaorang pegi kebetulan ada pesta apa ntah, meriah sungguh la dengan orang berniaga dekat area dataran seri kemang. Aku satu keluarga siap naik carriage kuda lagi pusing dataran, bayar RM30. Hahahahaha... tapi tak pe demi pengalaman pertama Hannah.

Bersih ke pantainya? Hmm.. boleh la. Nak kata bersih sangat tak kotor pun tidak. Tapi adalah sampah2 juga. Overall, best la juga bercuti di sini. Boleh repeat dengan family sebla aku plak. Yang paling seronok, hantu air si Hannah.