Thursday 23 November 2017

Ikan Bakar Jalan Bellamy

Akhirnya setelah nak setahun member aku yang tudung biru tu attached dengan Jabatan aku, dapat la kitaorang g kuar makan. Mokcik tu now dah bertitle doktor as lecturer kat U kitaorang dulu sementelaah aku ni pula masih ikan bilis kat opis tu haa.. muhua haha.

Aku ngan mokcik ni satu sekolah dan satu U, dalam ramai-ramai budak semap pumkin tu kitaorang je yang tercampak ke KuIttho. Mokcik ni dr da dapat, now da nak go for ir pula. Aku pula yang ada tetap ER je sebab aku malas dan nama aku erna... hahahaha

Oke, story pasal makan pula. Sorry la tak tertangkap gambar ikan keli, ikan terubuk, sotong bakar dan kerang bakar kitaorang tadi sebab berkobar-kobar sangat dah nak makan. Destinasi pilihan mokcik ni dekat ikan bakar Jalan Bellamy. Boleh tahan la juga rega makanan dia, ikan besar 2 ekor.. keli satu, sotong 3, kerang 2, nasi + sayur2 + air dalam RM114.