Tuesday 11 December 2018

Masuk Wad Day 2


Bila yang masuk wad tu orang sihat, makan saja la kerjanya. Dekat wad ni meriah juga. Semua yang ada ni sihat agaknya so masing-masing rajin bersosial. Paling kelakar masa aku masuk dorang bergosip. Masa aku nak ke toiler geng yang sama-sama kat wad ni panggil tanya umur aku berapa. Bila aku cakap 37, dorang masing-masing tak caya. Dorang kata mati-mati dorang ingat aku lewat 20-an. Kalau lelaki yang cakap ko muda dari usia sebenerr mesti ingat sebab ada udang di balik mee kan tapi yang ni since hakak-hakak yang cakap. I guess betul la tu kot.. muhuhahahaha. 

Geng-geng kat wad ni ada yang sama macam aku, nak buat sleep study dan ada juga yang operation macam jiran sebla katil aku. Jiran aku ni friendly ya amat jadi tak la aku sunyi dalam wad ni sebab dia pun akan stay lama lagi sebab nak buat sleep study dan terus operate. Dia pun ada hernia juga cuma bezanya hernia dia dekat bahagian abdomen dan menonjol keluar unlike aku yang hernianya di bahagian sambungan perut dan tak nampak dengan mata kasar.