Thursday 26 August 2010

Hari ni hari last induksi. Rasa lega amat sebab dah habis. Tadi dah pulun habis-habisan jawab soklan exam. Kol 10 sampai 12.30 exam esei. Dalam kol 12 tu aku dah siap la jawab soklan tapi saja tanak kuar dari  dewan. Fasi2 yang jaga tu dah balik-balik tanya aku, aku tanak hantar ker. Dengan degilnya aku kater tanak.. hahaha.. Dah la degil, pastu ingkar arahan plak. Orang suh jangan bercakap-cakap kalau paper tak dihantar lagi.. aku sebok borak dengan jiran sebla menyebla. Kedegilan  melampau aku telah menyebabkan fasi yang bakal cek paper kitaorang nanti amik kertas aku & baca kat situ gak.

Aku apa lagi.. op kos la saspen bila dia muka kerut-kerut sambil geleng-geleng pale. Gelak dia bila aku kater "encik jangan la tujuk muka gitu, nanti 3 bulan sy tak tidur lena". Mana tidak.. batch aku ni batch spesel.. dekat 600 orang skali intake. Kalau ekonomi tak yelok, mau kitaorang kena terminate kalau tak lulus dengan jayanya.

Smalam aku dapat sms wish good luck dari fasi-fasi penilai. Lagi la aku saspen nak exam ari ni. Last-last dekat pukul 10 aku dah tido gara-gara terteqan. Pagi tu dah gelabah sebab tak habis baca lagi. Tapi apa-apa pun.. kursus ni best. Lagi pulak budak-budak  group semua ok. Cuma ada la beberapa golongan dalam ramai-ramai 104 orang yang aku cukup tak berkenan, tau fikir pasal diri dia jek. Tak consider pun ramai lagi orang kat sekeliling tu. Tak paham aku.. nak kater budak.. da beranak pinak. Ni yang buat kurang pahala pose ni.. ahaha.

Kol 4 lebih aku dah sampai  umah.. basuh baju.. rilek2.. skali da kol 6.30 baru teringat yang aku belum beli lagi juadah berbuka tuk hari ni. Nasib tersedar...  kalau idak, mau aku berbuka minum air kosong jek.