Sunday 21 November 2010

Banjjag Banjjag!

Banjjag banjjag means bling bling in korean.. wahaha.. now I know.

Gara-gara terbuka channel KBS la nih aku dah start layan korean drama. Memula tu tegok Sungkyunkwan scandal.. pastu citer Rain plak belakon.. Fugitive-Plan B. Aku terbekenan kat drama Sungkyunkwan scandal tu. Citer dia best! So, nak dipendekkan cerita.. at the moment aku tengah layan tengok citer tu kat internet sambil-sambil layan Hannah Montana. wahaha.. umor da 30 pon still layan citer budak2 kan.

Dua hari ni aku langsung tak kuar umah. Totally saving my skin from the sun bah ni. Furaiday tu aku dah oye-oye somewhere kann.. Patutnya aku berhujung minggu di Penang. Gara-gara besok den kono p somban, tak dapek la join teman p bejoli kek Penang tu ha. Den ni da lamo da mengidam nak p jalan-jalan cari hal kek situ. Kalau ikut ati.. mau yo den ni cuti. Aihhh.. malang eh nasib den!