Wednesday 24 November 2010

"Seumur hidup aku, ini yang pertama, pintu hatiku diketuk.. oleh dua jejaka ;p.. punyai ciri selama ini ku cari....." terngiang-ngiang di kepala, telinga dan hati aku. Macamana ni sekarang!

Semalam pula aku mimpi pasal ular.. orang kata kalo orang yang belum khawen mimpi pasal ular, orang tu akan bertemu pasangan, kena pinang, kawen dan yang seangkatan dengannya. Wahahahah.. Apa-apalah. Aku tengah bekira-kira nak merealisasi impian nak ke London-Paris-Belgium-Holand nih. Sok baru member tu kompem. Tapi aku da berfikir-fikir... mana nak korek duit nih!

First aku nak g 4 negara tu dulu.. pastu aku nak p belah-belah German, switzerland.. madrid. Tu kalo ada duit banyak lah sebab kat situ tempat dia chantek-chantek tapi kos nak p melenchong ke sana mahal. Pastu p Jipun or Korea.. Last p Hong Kong ngan Bandung. Aku nak p dubai juga sebab nak p the largest shopping complex in the world ;p