Saturday 20 November 2010

Now tengah layan So you think you can dance.. so looove to watch people dance..

Before tu sebok potong rambut. Macam biasalah.. potong sendirik. Member-member bila dengar aku potong rambut sendirik, dorang pelik. Rasa-rasa ada jugak kot yang ngutuk aku kedekut dalam ati.. wahahaha.. Aku memang dah terror dah potong rambut sendirik. Nak kater style aper, aku pon tak taw. Yang pasti barber kat mesia ni tak dapat carik makan lah kalo aku bukak salon.. kekekek..

Rasa-rasa sekali jek kot aku pernah p salon potong rambut. Tu pun balik umah kena modified sendirik sebab minah tukang potong tu ampeh! Normally kalo tak my mom, aku potong jeklah ikut suka or suh member touch up sket. Dulu-dulu aku kena pakai 2 cermin, kot la rambut aku senget kat blakang.. now dah tak payah. Terror seh! Wahahahahaha.. Ayat banggas. Aku stat potong rambut sendirik since skolah menengah. Sebab tak mampu.. budak skolah kan.. 5 hengget tu pon kira mahal. Tapi sebab 5 hengget tu mahal la aku belajar potong rambut sendirik, start potong kain skolah & baju sendirik. Survival yang berbaloi! Bagi mereka yang fikir aku pelik tu, tengok skarang.. aku tak yah pon susah-susah nak p salon or carik tailor cam dorang. Jimat! Jimat! Wahahaha...