Friday 30 September 2011

Kalaulah meter kegembiraan tu antara skala 1-10.. skala gembira aku 100 oke! Derita menanti myvIF 3 hari dah berakhir.. over kan ;p Dah hari2 jumpa.. bila tak jumpa cam nak gila lak.. wahaha. Mesti siapa yang baca ni rasa nak muntah..

Next week bos kici ngan bos besar tak de.. yehuuuuu. Tapi aku tak soka kalau dorang dua2 tak de. Tak der sapa nak bagi aku kerja lak nanti... hahaha.

Smalam aku rajin amat.. memandangkan banyak benor la sos spaghetti kat umah ni.. aku pun masaklah & bawa ke opis bagi bebudak ni makan. Siap ada yang demand, bila nak buat laksa dan rendang. Cheh! Ni lah pompuan, setinggi2 mana pun belajar... ilmu kat dapur tu kena la seiring. Kalau bapa aku, anak pompuan tak reti buat kerja rumah.. abes la dia mengaum.

Rindu kat my dad and mom.. rindu sangat!!!