Wednesday 14 September 2011

myvIF hantar ke airport. Cam sedih lak nak perpisah.. over!! macam la aku pegi 3 bulan or 3 tahun.. pedehall 3 hari jek. Hahahah. myvIF ni sorang yang sangatlah baik. He is like my dream-guy-came-true ;p Walaupon dia takla emsem macam Siwon.. hahah.. tapi if I ever let him go.. that would be my biggest lost of all time. Terpaksalah aku admit, susah nak cari a guy macam dia nowdays. 

Lepas paksa myvIF minum kopi & makan megi.. pukul 8 bertolak dari midvalley. Aku cuak bila dia masuk Bangsar yang jem amat.. kang tak sempat lak sampai airport. Tapi kalau tak sampai pun tak kesah.. mungkin aku takder jodoh ngan Korea ;p Alhamdulillah.. sempat gak sampai airport..

Since dekat Korea aku takble dihubungi.. myvIF dah susahati. Terpaksalah pakcik tu buka akaun ym semata2 untuk gadis kesayangan.. harap2 ada tenet merata2 dekat Seoul tu nanti.