Wednesday 31 December 2014

Kami Appointment!

Kalau di amat-amati, besar dah anak aku ni. Tadi kitaorang both ada appointment, si tecit app cucuk jam 9 pagi & aku ada app dengan fisio jam 8.45. Ke hulu ke hilir la aku nengok nombor sapa naik dulu sebab walaupun app di klinik yang sama tapi di bahagian lain2. Last2 aku decide nak sittle app si tecit dulu & minta fisio tunggu aku.

Hari ni kali terakhir la si tecit cucuk tuk completekan imunisasi. Berat pun dah 9.5kg.. bukan ringan oo! Pas settle app si tecit, teruss la aku menuju ke tempat fisio yang dah lama kot nunggu. Cek2, fisio tu kata belakang ada senget sket. Hmmm.. aku pun malas nak tanya banyak. Kata dia salah satu sebab maybe cara angkat barang, cara duduk.. oke! Sudahnya hari ni kena buat senaman. Sambil2 senaman, sambil2 la si kecik meraung. Asal jek dia nampak fisio tu pegang badan aku, mulala dia meraung... takut sangat la mamme ni di apa2kan. Kesudahannya, 16hb ni kenabagi next app T_T