Sunday 23 October 2016

Adih Kena Paw Lagi

Apakah ini?

Ok, gini story dia. Aku actually tak paham sungguh dengan laki aku. Dia ngadu boleh kata every morning bila lalu depan kedai runcit kat bawah umah pengasuh, si Hannah pasti meraung nak beli bubble. Almost tiap hari la juga. Satu bubble tu RM5 la paling murah, kali 5 hari dah RM25 hengget oke! Jenuh aku beceramah suh dia pandai2 la sket tackle si Hannah like bawa bekal bubble dari umah. Buih dah beli, isi je la dalam bekas bubble Hannah yang dah kosong. Malangnya ada hari laki aku ni pandai, ada pula hari dia tak pandai.

Bila tak pandai, kena la paw lagi. Melayang RM RM. Makanya before balik KL tadi, kitaorg singgah kedai Eco. Aku gagahkan juga beratur demi nak bubble. Sepeket ada 4 pieces, rega RM2.12 plus GST. Kiranya jatuh 50 sen satu, jimat RM4.50 oke.