Friday 8 December 2017

Cuti Dash Box

Kol 8 semalam aku gerak pulak ke next transit, Hotel Barry Inn Salak Tinggi. Apsal nak cek-in 2 hotel satu malam? Aku tak berani nak drive dengan si tecit pepagi buta ni dari Cyberjaya ke KLIA 2 so lepak je la kejap dekat Salak Tinggi. At least si tecit ble tdo kejap before ke airport. Kol 8 gerak dari Cyberjaya, cek in Barry Inn dan dinner. Kol 1.30 cek out dan terus ke KLIA2. Tengok2 si chemba lom kuar-kuar lagi, singgah plak makan donat dekat Petronas KLIA.. itu ini kol 4 kot sampai Dash Box semula.

Aku tak dapat tdo la pulak sepanjang pagi tu.. huhu. Tunggu la sampai kol 8.00 si Hannah jaga tuk sambung aktiviti berenang. Ingatkan sejuk air pool tu tapi tak.. nasib baik. Kalau tak mau sakit perut sejuk-sejuk p berenang. Kol 12 cek out time, kitaorang kuar dalam 11.30. Next destination ke Bawal Power dekat Area Sport Centre, Cyberjaya tuk lunch bawal yang power. Power ke? aku makan ikan keli dia memang power ah.. bawal tu aku tatau!