Friday 1 December 2017

Rusa Krismas 2017


Macam tahun-tahun sudah, aku mesti akan ke Pavillion untuk tangkap gambar krismas deco. Malangnya tahun ni macam tak berapa cantik la pulak hiasan dia.. tapi takpe lah.. yang penting si Hannah happy. Dah letih melawat rusa, kitaorang pegi cari makan. Actually kat Pavillion ni aku pun tak tahu nak makan kt mana walaupun tempat makan banyak. Nak pegi food court semak sebab orang ramai.. p mana-mana pun ramia orang so seperti biasa juga aku masih nak makan sedap tapi selesa dan tak crowded, so Tony Romas la jawabnya. 


Ini kali aku pilih Steak House Burger. Aku dah pegi beberapa outlet TR tapi dekat Pavillion ni worst kot. Kalau kat MV, front counter dia muka ketat tapi servis bagus.. yang kat Pavillion ni pula semua muka ketat, except sorang dua kot. Kalau pelayan Melayu memang macam tu la.. eksen tu memang tak tinggal. Dan tak pernah lagi sepanjang aku ke TR dorang lupa nak hantar hidangan dessert dengan entree si Hannah.

Apa yang aku suka pasa TR ni actually? 1st, kids ear for free ye. Ada entree, main course dan dessert untuk budak range dari pizza, fish & chips dan 2 lagi menu kot. 2nd, sedap ! 3rd, selesa dan biasanya tak crowded.