Friday 27 November 2020

Pantang Czer Day 36

Hari ni dah hari ke 36 selepas czer.. apa perasaan? Today rasa macam sihat dan sakit sikit-sikit je kat perut tu. Nak bangun katil pun dah tak semencabar 2 days ago. Makanya aku ajakla so Chemba ke MV, nak g tengok carrier dekat Mothercare. Maybe sebab banyak sangat bergerak dalam kereta duk amik letak amik letak si kecik yang tanak tido dekat car seat dia.. rasa sakit balik pula dekat dalam tu. Adoiiiiii!!!! So balik rumah mandi dan terus bertungku. Maybe sebab aku sembelit pagi tadi pun antara punca jugak ni. Tulah.. orang bilang jangan minum nescafe mau jugak. Hari tu pun sembelit sebab nescafe juga.

Aku sepanjang pantang ni minum Milo, tak tahu datang mana selera nak minum Milo padahal hari biasa itulah minuman yang paling tak lalu nak minum. Ketahuan la kan milo tu manis ya rabbi. Silap2 naik pula bacaan gula aku. At least minum nescafe aku minum kosong dengan susu je so kurang la sikit manis compare Milo. 

Back to kisah aku ke MV, 1st time laa masuk MV aku cuma singgah 2 kedai je.. ahahahaha. Kalau tak, boleh kata habis semua kedai aku nak lawat. Aku cuma pegi MC seperti dirancang dan Chicco yang tibe-tibe termasuk 👻. Beli la baju si kecik selai dua sebelum singgah pula dekat kedai Roti Boi depan Chicco tu.