Monday 2 November 2020

Pantang Czer Day 11

Tadi si kecik mandi dulu so dia boleh terus g klinik dengan bapak eh. Lepas si kecik mandi baru aku berurut. Si kecik dengan bapak eh pegi berdua je sebab nak cek balik kuning dia naik atau tak. Lepas je siap CL masak aku terus makan. Menu hari ni sup sayur dengan ikan tenggiri goreng. Biasa aku suh CL tu tinggalkan dalam kuali je lepas masak. Nanti nak makan aku amik kemudian. Menu wajib aku oren tu.. sehari mesti aku kendurikan dua atau tiga bijik oren tu.. manis nak mampus.. mana tak sedap. 

Lepas lunch, tengah sedap-sedap goyang kaki tiba-tiba si chemba wasap susu dia tingal dan dorang masih tunggu nombor naik. Adoiiii.. karang sampai keras-keras badan tu si kecik tu kalau tak dapat susu dia. Makanya laju-laju la aku tukar baju dan sarung tudung then oder grab g klinik. Nasib baik la klinik tu dekat. 

Ada nampak muka mamme happi?!!