Wednesday 11 November 2020

Pantang Czer Day 20


Semalam costume si comel ni sampai.. berkobar-kobar aku cuci sebab dah tak sabar nak tangkap gambar. Malangnya si kecik ni jenis yang cepat sedar so memang takde harapan la nak buat sesi fotografi. Costume ni aku oder di Shopee. Op kos la dari China dan reganya cuma RM16.84 for a set of spender dengan topi tu. So cute! Hari ni dah hari ke 20 dak kecik ni melihat dunia. So far kerjanya asyik tidur je memanjang. Tidur lena tapi kerap terkejut. 

Petang tadi kami ke klinik. Patutnya ada appointment dekat KPPUKM tapi since aku tak sanggup nak bertarung dengan orang ramai, aku cancel hasrat ke sana dan route ke klinik je la tul tengok apa kena pula aku kencing pedih lately ni. Aku saspek kencing kotor dan as expected, memang la kotor pun. So melayang la RM96 hari ni dan kena amik ubat antibiotik, ubat lawas kencing dan urine alkalinizer tuk treatment.