Friday 27 January 2023

Glamor Nite



Malam ni ada dinner dekat dewan opis.. since program start jam 8 malam memang tak la sempat nak balik rumah so aku book la duk dekat Ideas Hotel, seberang Medan Mara. Rate malam ni dalam RM165 untuk bilik Signature. Kalau tak silap dulu nama hotel ni Hotel Quality tapi sekarang dah tukar nama jadi Ideas. Interior memang lawa cuma parking tak best dan seram sket pada aku. Kami dapat view sungai dan view pejabat… memang saja pilih hotel dekat dengan opis supaya senang.

Dalam jam 8 lebih gak baru aku sampai dekat Dewan. Meriah makanan tapi tak larat nak makan sebab cam kenyang plak. Yang tak best makanan sejuk sebab lambat start makan, dalam jam 9 lebih. Ada sate, spaghetti, nasi bagai.. makan berhidang. Ok la.. kalau buffet memang malas la aku nak bangunan dengan baju penuh butterfly 🤣 Dekat jam 11 juga program habis.. aku naik grab je balik hotel. Malas nak drive tadi sebab mengenangkan parking yang seram. Malam ni nasib tak menyebelahi aku sebab nama tak naik langsung pun cabutan bertuah.. hahahaha