Monday 19 June 2023

Hello Lakeview Terrace Resort



Lepas check out kami singgah lunch di JPO since dah laluan nak menuju next site yang aku nak visit dan seterusnya ke Pengerang. Actually ada 1 je site yang aku kena visit tapi dah alang-alang sampai Johor singgah la sekali dekat projek-projek kitaorang yang tengah ongoing. 1st site yang aku visit dekat Senai. Tapi sebelum tu lihatlah beg ku yang berbunga.. cantik kannn! Ahakasss.. Aku dah tua-tua ni memang makin pelik-pelik minat yang kaler-kaler dan bercorak 🤣 Beg tu aku beli dengan discount 70% of kos la happy. Kena la beli juga demi meraikan aku akhirnya berjaya menembusi Coach. Masa aku q tadi ada 2 orang je dekat depan tapi masa aku keluar line dah panjang balik.. nasib makcik cepat! Harga asal kononnya dekat RM3k tapi aku belum la gila lagi beli beg mahal mengalahkan tiket flight ke Seoul.. hahaha. Aku suka Coach ni sebab material dia tahan dan kualiti jahitan memang helokkk.

Ok. Habis pasal beg. Next aku pegi site lepas tu baru gerak ke Pengerang. Dah sampai Bandar Penawar, aku singgah lagi dekat site lain. Orang kerja Mengah Holding kan memang banyak projek 🤣 Masa aku sampai dah lepas jam 5.30 makanya takde la orang dah dekat site. Lepas tu kami terus ke hotel. Kali ni kami duduk di Lakeview Terrace Resort Pengerang.