Friday 6 March 2009

Karaoke

Dekat jam 10 malam... adik sms aku ajak makan sate dekat depan. Dia kata nanti dia ambik ngan keta. Aik mamat ni nak g makan kat maner sampe nak collect aku ngan keta.. ha ha ha.

Dlm kol 1o aku tunggu dia kat depan... eh.. member dia yang come tu pun ada. Aku suka budak ni, nak kata comel sangat tak la pun, nak kata handsome pun tidak tapi dia come, macam adik adik.. aha.

Makan sate dekat bistro dengan sorang lagi housemate adik aku sambil tengok final Raja Lawak. Budak ni semua elok-elok perangai, tu yang aku berkenan tu dan terasa pula aku muda kembali ;) Habis makan, adik aku bising nak pergi... aku pun tak tahu mana budak ni nak pegi. Aku pun ikut saja... naik kat satu tempat ni... aaahh.. karaoke!

Aku tak pernah pula pegi karaoke sepanjang aku hidup ni.. ni la malam first. Karaoke dekat sini bersih, tak de binatang ayam macam dekat tempat aku dulu. Itu yang member aku yang ala-ala ustaz terasa dirinya tercemar. Aku gelak bagai nak rak dengar kawan tu mengadu.

Berbalik kisah aku. Budak-budak ni menyanyi macam tak ingat donia dah. Tapi budak yang come tu nyanyi tone suara dia sedap, macam penyanyi Indonesia. Dah la masa makan tadi dia bole tersedak. Bila dia perasan aku ternampak, boleh dia tutup mulut dengan muka yang merah. Budak ini... adik perempuan aku lagi macho tau!

Adik aku suara pun bole tahan juga, aku lupa nak puji. Ha ha ha.. Adik aku ni baik orangnya. Member aku kat ofis tu kata dia macam moody. Aku tak pula perasan lagi. Tapi member aku tu pun sejak kebelakangan ni asyik merajuk je.. ha ha ha.. Kenapa pula la. .