Sunday 8 March 2009

My Beloved The Rock

Adik kata nak datang hari ni. Adik ni aku kenal dari dia form 3 lagi. Dulu kecik, sekarang pun masih kecik.. he he he...

Aku g tengok my beloved The Rock dengan adik. Cerita dia macam bosan juga... tapi takpe la demi kasih ku kepada The Rock. Yang paling aku suka tentang The rock ni senyuman dia. Aku ingatkan dia ni dah tua sangat, rupanya baru 36 tahun. Mmm... boleh lagi nih.. ;)

Balik2... adik nak kuar lagi g jumpa member. Tiba-tiba member yang nak ajak aku g kenduri khawin besok sms aku. Dia tanya, jadi tak aku nak ikut dia g Gemas *edit - ke Gemencih? * besok. Aku kata kalau dia takde bawak member, aku g la dengan dia. So, besok dia akan datang ambik aku la. Supspen juga, dahla tak pernah jumpa. Ok kot... dia ni member kawan skolah aku dulu. Yang kelakar, dia siap bagi no telefon member aku tu kot2 aku takut nak g ngan dia. Member tu pun g gak besok.

Tengah2 aku lena, member tu call pula. Kata dia ada member dia nak ikut last minute. Aku kata takpe lah, better dia g ngan member dia je. Nanti kekok pula, dahlah kitaorang kenal, nanti nak jawab apa pula dekat member dia kalau kena querie.