Tuesday 10 March 2009

Naushore...

We left for Temerloh at 8 am. My boss driving skills made me nausea.. naushore ker kalau mabuk darat? *blur*

Singgah makan jap... time tu dah rasa lain macam... Sampai2 hospital jer, terus cari bilik air untuk mengeluarkan segala isi perut. Silap2 bukan aku melawat hospital, tapi orang datang melawat aku dekat hospital. Huhu..

Tadi before bertolak dah makan ubat gastrik. Selalu kalau travel memang aku makan ubat gastrik. Bukan sebab gastrik, tapi perut aku memnag problem. Kadang-kadang tengok mcaman drive tu bawak kereta gak. Bukan salah driver tu sebenarnya... heh.

Seram plak time masuk wad psikiatrik tadi... wad tu jer ada orang karaoke. Kuat pulak tu... Adala makcik tu datang dekat aku ngan ibu sambil kat tangan dia bawa air sambil senyum-senyum & puji-puji kitaorang. Supspen gila aku, mana la tahu kot2 dia simbah kitaorang dengan air tu... bukan-bukan jer aku nih ;D