Wednesday 3 June 2009

Annoyed tak bertempat

Hari ni banyak aktiviti. Nak kata sibuk sangat, tak lah juga.. tapi dari pagi ada je hal. Dalam banyak2 hal yang aku suka buat kat opis ni yekla eksen dekat 2nd boss aku. Ha ha ha... kenapa aku begini.

Tadi aku eksen pasal aku nak g jumpa menteri besok... kuikuikui... lawak la encik ni. Aku ni jenis poyo... kadang benda yang orang lain rasa annoying pun bagi aku still tadak hal punya. Dari skolah aku memang macam ni.. even the world around aku succumb pown aku still steady... eksen laaagiii... kuikuikui.. Eksen adalah satu benda yang annoying tapi aku suka buat orang annoyed. Sepa suruh orang tu banyak sangat aura negatif kann.. tengok macam aku.. ko nak eksen, eksen la.. tadak hal punya. Paling koman buat tebal taik telinga aku jek dengar.. bukan mendatangkan rugi pon ko nak eksen..

Tengahari aku ngan ibu teman member dari state ni shopping barang baby. Tadi kitaorang ader discussion ngan contractor. Nasib aku ada boss yang steady! Aku kalau diberi pilihan nak pindah dari HQ dalam masa 2 3 tahun ni.. aku fikir 40 kali kot. Often dengar duduk state ngan kader macam best jek.. tak macam kuli2 batak kat Hq ni.. tapi aku sangat bother dengan experience & skill yang bakal aku kumpul kalau aku dekat HQ ni. Haaa... things macam ni baru seswaii nak annoyed.. Ini sekadar orang eksen pon kecoh!

Aku sangat annoyed kalau aku takder keje.
Aku sangat annoyed kalau keja aku cuma itu itu je hari2.
Aku sangat annoyed kalau aku kena tanya aku tak dapat jawab hal teknikal nih.

Aku tak suka cabaran banyak sangat tapi...

Aku sangat annoyed kalau hidup aku tak mencabar.
Aku sangat annoyed kalau kena bayar gaji buta.
Aku sangat annoyed kalau tak seterrer senior aku dekat opis nih.
Aku sangat annoyed kalau aku tak capai tahap macam boss aku sekarang ni.

Citer pasal boss aku. Tadi Zul panggil aku, boss nak jumpa. Rupernya boss aku ni dapat email & dia tak reti nak jawab.. haaa.. kalau cengini ayah aku yang umur 57 tahun tu lagi terrer.. ha ha. Berbalik kisah boss aku. Dia pass aku mouse, suh aku tolong reply.. Aku"ncik.. sy nak keyboard baru bley taip" Boss aku"laa.. (sambil tergelak) ko duduk sini" dia bangkit dari kerusi dia. Fuh! Aku"berdebar saya duduk kerusi ncik nih" Boss aku gelak. Kebetulan tengah aku menaip tu, ibu lalu. Aku tak tahan bila boss aku panggil ibu suh tengok aku duduk tempat dia.. ha ha ha... Kalau senior aku nampak ni, sure satu bangunan opis ni kecoh.. kekekekekek..

Aku sangat suka duduk HQ ni! Itulah kesimpulan post aku hari ni... muhuhaha