Tuesday 13 April 2010

Aku nak citer pasal sk11 nih. Ari 2 aku terai la trial pack dengan rega 98 hengget. Dalam 2 ada face wash, toner ngan essence. Pencuci muka dia memang la amat best.. Essence 2 pn bt muka i raser haluz giteww. Tp memang best!

Maka.. Aku pun terbeli la set yg besau. Face wash berega 150 & essence berega 3 ratus lebey. Pecah la rekod aku yg slma ini pakai pencuci muka berega 10 hengget paling mahal, which kadang2 aku pakai shower cream or sabun badan jek as pencuci muka. Mahalll oke!

Sbb aku spent dekat 500 henget, maka aku entitle la dapat 1 trial pack. Dalam 2 ada facewash, toner & mask. Mask dia mmg mahveles! Sangat.. amat le mahveles.. xpecaiya.. cuba teraii. Rega satu keping yekla 48 or 43 henget oke! Kalo nak beli 1 pack which contain 5 masks..2 atus lebey la jugak.

Aku pon tak paham napa aku nak pakai skII ni..eish! ni semua pengaruh iklan la nih.