Monday 12 April 2010

Aku takder mood nak buat keje hari ni.. padahal kerja aku tu meraung2 mintak ditengok. Tapi, ada aku kesah? ahahah.. best plak cakap macam nih. So, tengahari tu aku merayau2 la dekat bawah. Tetiba aku terberhenti dekat kiosk promotion New York Skin aper ntah nama dia.. aku dengan tak sengaja tertanya kat minah kat kaunter tu "slimming tak der ke"? ahahah

Amoi tu pun tanya member dia.. "London you meiyou?" Aku dengar dengan jelas la jawapan "Meiyou" kawan dia tu so aku pun nak ngangkat kaki dah la. Alih2 amoi tu cakap..miss, try la skin treatment.. RM38 saja.. 3 hours! What? 3 hours tu da buat aku da start tertarik menarik.. so, konversasi berikut telah berlaku di depan pintu masuk Carrefour

Amoi : Miss..cubala.. 3 hours treatment + trial pack + bag .. blablablabla
Aku : Tak maw la.. saya punya kulit sudah cantik maaa (...mengusap2 pipi gebus aku yang baru jek dua 3 ari terai SKII)
Amoi : Memang u kulit cantik, tapi sini gelap sikit kann (sambel tunjuk kat misai aku)
Aku : Ayo.. u tak baik... kesian i taww
Amoi : Hahaha.. Alaaa.. Trai la.. ada mystery gift lagi kena bagi percuma (dengan nada merayu2.. aww)

Bla bla bla..

Aku : RM38 saja ini semua for 3 hours of treatment?
Amoi :Yaaa.. Ini offer time promtion maa..

Amoi ni da nampak da jarum dia start nak masuk.. pastu  tiba2 member dia datang &kata kat aku

Member Amoi : Miss.. tapi ini treatment kan, at least untuk yang age 22 years and above..
Aku : Aiyyaa.. you ingat sy berapa umur?
Member Amoi : blurr
Aku : Ayiyoo.. sy 30 tahun loh!

Baru amoi2 tu tersengih2 cam kerang busuk.. ahahaha.

Aku salah pakai baju kot sampai nampak muder giteww! ahahahah.. aktuali.. selekeh sangat kot pakaian aku.. wahaha