Saturday 3 April 2010

Jin tian.. wat i do? Aku bangun awal gila.. pk2, last2 aku mandi, siap2 & drive ke Carrefour. Kali ni aku tak guna gps dah.. ahah.. Aku tlah menolak ajakan beberapa orang tuk berhujung minggu together2 g ronda2 KL..g tengok wayang sebab aku nak berehat2. & ari tu aku dapat satu ajakan pelik.. aku tak paham orang yang mengajak aku tu tapi dia sangat la bersungguh2.

Pas carrefour... aku g Jusco. Baru jek nak melangkah masuk dalam Jusco, dapat call dari orang carrefour. 10 minit lagi nak sampai kat umah aku kononnya. Potong stim betul.. aku baru jek nak jalan2 cari hal dalam Jusco. Aku suh orang tu tunggu 15 minit. Aku kater jek 15 minit.. mau dekat stengah jam jugak ler baru aku sampai umah. Sempat plak beli carpet. Nasib ari tu aku hold thought aku tuk beli carpet kaler pink kat Jusco midvali..

Peti ais da sampai.. yeaaa.. bestnyerr.. bertaon dulu da aku bercita2 nak beli peti ais kici yang ala2 otel punya ni.. ahah. Gumbiranya la haii.. bilik da besar.. muat la tuk 3 4 orang tido. Kalo bilik dulu.. 2 orang dalam tu pun da tak ble move . 

Tengah tengok citer Down Wit Love kat 8tv ni.. apsal aku nengok Jerry Yan ni emsem amat la plak sekarang. Ish pokcik ni, makin ari makin ganteng.. Compare tu time dia berlakon Meteor Garden dulu..duii dogo! ahah.. Micheal Zhang ni pon emsem.. yang tak emsem dalam citer ni cumalah Ella. Minah ni cute tu memang la cute, cuma kadang2 over sangat buat muka. Kesimpulan citer aku, Jerry Yan.. i lap u. Aww!