Friday 23 April 2010

Minggu ni minggu makan sushi... serasa aku.. 2 or 3 kali jugaklah muka aku muncul dekat sushi king minggu ni. Makan apa lagi.. of course la kawa piri piri.. kulit ikan pevret aku..  sedappppppnyeeeehhhh.

Minggu ni berakhir dengan sekejap sebab aku kena pegi kursus 2 hari.. pastu the next day jadik eskot pm kat tapak sebab pok menteri nok melawat tapak projek. Bukan eskot pun.. istilah yang paling seswai ialah mak pacak. Ntah haper2 ntah. Gara2 tensih jadik mak pacak, aku x berjodoh nak berjumpa dengan best pren lama tem aku kanak2 ribena dulu.

Kelakar.. bebudak ni duk ingat aku ngan adik ader apa2. Bukan takat sorang dua.. ahaha... tak selera mak! Setahun beza pun aku da raser cam 10 taon, aper lagi yang beza bertaon2.

Tapi dak adik ni memang la cam dak pompuan. Kalo adik aku sorang tu, biar pun kalo kuar ngan dia, dia macam takder perasaan jek jadik tukang bawak beg tangan aku.. tapi tak la sejambu adik aku sorang ni. Yela.. dia pon baru jek masuk.. orang pon dia tak kenal lagi. Hahaha.. mokcik jugak yang tak der perasaan kena kater.. siap pheeewitt diri sendirik.

Ari ni aku g bertapa kat kotak merah. Berat aku da mencecah 66.7 kg. Gemuk! Gemuk! Gemuk!!! AF2 tegur aku.. kater diet tapi napa aku nampak macam bertambah gemuks. Ah! tensihnya. Aku jawab la.. bukan salah aku.. salah baju le. Hahaha.