Tuesday 20 April 2010

Who dare question my driving skill haaa???

Hahaha... peristiwa ngeri + kelakar happen hari ni.

Kol 3 pagi aku dapat sms dak adik tuk confirm kursus ari ni. Katernya kol 7.30 dia akan sampai umah aku. Pechaya sangat laa aku akan kater2 dusta dak ini. As expected, kol 8 lebey baru dia sampai umah pagi tadi. Pegi ngan keta aku, op kos la aku yang drive kann..

Nak dijadikan cerita.. kursus sangat bosan. Pagi tadi pun terkial2 nak cari otel kat putra jaya tu. Dekat2 kol 5 la jugak kursus abes. Dalam perjalanan balik, ujan renyai2 kat luar. Tengah aku nak wat corner kat jalan tu.. tetiba ader keta ni over-corner! Oitt! ko amik lesen terbang ker?!!! So, aku pun tekan brek.. apa lagi.. keta aku pon swing la ke kiri & kanan banyak kali... skettt lagi nak terbabas. Keta belakang da ler dekat. Tetiba aku dengar suara panik menjerit

Lepas brek!

Lepas brek!

Lepas brek!

Patut aku panik sebab kereta dah out control tapi aku cam blur dengar jeritan panik dak adik.  Hahaha.. Da cool down sumer.. dak adik pon ngaku akan betapa pada hari ini jatoh macho dia as mat rempit selama ini. Dia kater, slama dia merempit kat jalanz..xpernah ler dia setakut ari ni. Apakah driving skill aku amat terukz?

Kelakar giler time dia jerit tu. Tapi dak adik ni jerit pun ala2 garang tak garang.. ahahaha. Nasib jugak ler aku tak gabra & x lepas stereng.. kalo x, confirm la kitaorang langgar divider. Mujur jugak le keta blakang x langgar aku & hentam my car to divider.. arwah jugak aku ari ni kalo idak. Giler lah! Spanjang jalan sampai ler ke umah aku gelakkan dak adik gara2 dia menjerit aww tadi. Patut aku yang cuak, tapi dia yang lebey.. dak adik! dak adik!