Saturday 29 January 2011

Garghh.. Idung sumbat & paler berat. Harap- harap tak menjadi la demam..

Tiket balik kampung dah beli. Dengan rega 56 hengget je aku da bule pegi balik sabah..yeah! Thanks air asia. Kalau zaman skola dulu, koman-koman kena ada RM848 baru bole g balik ke sabah oke! Of course la aku ingat the exact amount sebab MAHAL!! Tu belum kira dad kena bayar fare business class sebab lewat book flight or tertinggal flight. So aku tak paham bila dengar some people yang mengomel servis air asia tak bagus la, tak itu tak ini lah. Kome nak yang standard, kome bayar la lebih & p nek MAS. Toksah la nak kecoh kome tertindas sebab yang kome bayar tu dah kira murah la compare to yang bapak aku bayar 15 taon dulu oke. Kalo tu rega 15 tahun DAHULU, sila-sila la calculate sendirik! Walo pun tak paham tapi aku tak la heran pun sebab rata- rata yang aku tengok orang kita ni memang ader satu attitude yang sinonim dengan dorang, which is nak barang bagus punya tapi tak sanggup nak kuar modal lebey sikit, plus kecoh lebih!