Tuesday 25 January 2011

Hari ni sampai besok aku kena attend kursus sistem akon kat main branch. Macam jauh jek aku story cengini padahal main branch aku tu kat bawah opis jek. Matilah aku.. banyak kerja aku tak settle lagi. Alaaa.. ni yang aku nak start cemas nih.

Tadi yang ajar time aku kursus tu suh kitaorang semua perkenalkan diri. Sampai part aku, belum sempat aku bukak mulut.. inchik tu

Inchik cikgu : Eh! ko ni macam kenal kan. Bukan yang selalu jumpa dekat DBKLz tu ker? Hahaha (DBKLz tu tempat berlibur kitaorang time sarapan ngan lunch)
Aku : Haha


Memang kitaorang kenal pun sebab aku pernah la attend kursus yang dia ajar & ofis dia bawah opis aku je. Selang stengah jam pastu, tengah-tengah dia mengajar, tetiba dia tanya aku.

Inchik cikgu : Ha! Apsal aku tak nampak ko kat DBKLz pagi tadi?
Aku : Hahah


Dipanjangkan story mory lagi, time tea break lepak borak ngan member yanga attend kursus tu. Tetiba dia tanya aku

Member : Encik tu kater slalu jumpa dekat DBKLz tu kenapa?
Aku : Haha.


Rupa-rupanya ader gak orang wonder moral of the story about aku, inchik cikgu dan DBKLz.