Friday 27 November 2015

Tua Tak Beradab

Hari ni aku kena g istana n jpm la pulak.. ada mesyuarat kol, 10.30. Makanya kol 7 gerak g hantar Hannah & terus ke Lrt. Hari ni aku park depan kedai bagi mengelakkan kejadian kena saman berulang kembali. Sharp 7.45 sampai TBS. Ingatkan sharp le gerak.. dekat kol 9 jugak le baru bertolak.

Kol 1 mesy. habis, pas lunch kena gerak ke Putrajaya untuk meeting kol 3. Tapi bos kata petang you all boleh balik uma truss & takyah attend the meeting. Yeayyyyy.. punya gumbira!!!

Tapi kegumbiran ku lenyap dek kerana sorang acik tua yang kuang ajo ni. Pas jenuh aku menghon, alih2 dia datang dengan muka kerek. Cakap maaf pun takde. Kuang hajo. Nama je orang lebih tua, adab tadak. Tak taula mcmana dia ajar cucu2 dia. Kalau aku bawak Sonata dulu.. aku dah langgar dah keta dia.