Thursday 27 July 2017

Cerita Tukang Urut

Ahad lepas aku urut badan. Pergh!! Besttt!! Makcik tu dah 60 lebih dah tapi powerrr. Aku ni bukan la jenis yang suka g urut tapi sekali sekala tu ok juga. Kat KL ni aku pun tak tahu mana nak cari tukang urut yang pandai urutan orang lepas bersalin. Hari tu Si Chemba tanyakan dekat pengasuh si Hannah.. akak tu yang rekemen makcik tu. Makcik tu tinggal dekat apartment yang sama dengan umah pengasuh si Hannah.. kiranya dekat je la dia nak jalan kaki dari rumah dia ke rumah aku.  Op kos la nak urut dekat rumah sendiri.. kalau kat rumah orang tak selesa la nak buka baju bagai.. ahaksss

Kenapa urut lepas bersalin? Aku bersalin ke? Takk aih!! Hahahaha.. saja nak minta urut tuk naikan rahim. Aku pun tak arif sangat pasal rahim jatuh ni.. tapi makcik tu kata rahim aku jatuh.. tu yang aku sakit2 belakang.. sakit pale. Aku ye kan je la sebab masa kena urut tu aku tak fokus sangat. Mana tak.. sakit oke makcik tu bahan aku dengan tangan dia yang penuh tenaga. Adik aku kata kena urut beberapa kali baru badan rasa tak sakit sebab badan aku jenis jarang berurut.. tapi dah nak masuk seminggu dah ni.. ok je. Macam tak de apa je rasa.