Wednesday 26 July 2017

Ke Sabak Bernam Kita

Hari ni aku ke Sabak Bernam.. bukan la melancong ya. Ada miting dekat poli. Lepas episod bos aku hangin pada driver yang bertukar tapi tak inform kitaorang, dia pun decide tuk drive sendiri dan aku + waze selaku co driver. Thank god kitaorang selamat sampai pada masa yang ditetapkan tanpa sebarang episod sesat. Masa pegi tu bos aku ajak singgah kat Restoran jejantas Sungai Buloh.. nak g makan sate katanya. Malangnya kol 9 baru stat kedai pakcik sate tu. Hampa.. dia ajak g Burger King. Kat situ plak air pnas xde.. rosak katanya so ada minuman sejuk je. Hampa lagi.. last2 singgah KFC. Masa balik dari Sabak Bernam lak.. singgah beli kepek dan makan kopok lekor losong. Aku kalau g dengan bos ni.. makan je keje. Dia badan kurus xpe la.. aku yang dempol ni makin bertambah dempol dibuatnya. Adoii la bos!