Tuesday 18 July 2017

Jamuan Raya 2017

Hari ni ada jamuan raya dekat ofis kitaorang so op kos la kena lawa-lawa.. ahaks. Mula2 tangkap gambaq make-up free face pastu sibukla kami sumua tepek kalaer kat muka...
Makcik lom makeup.. innocent ye
MUA in action
Kasi tonyoh satu kali.. hahahaha
Tadaaaa... apsal aku rasa elok lagi masa no make up tadi hah? Adodoiiii. Tapi aku rasa muka aku make up ngan tak make up sama je kot sebab aku pun bukanlah artis kan nak pakai makeup tebal or bulu mata pelesu se pelesu pelesunya macam Che Ta.. ye dok! Paling2 aku tepek foundation bagi nampak kulit muka fresh then lipstic sikit, light blusher dan kasi hitam kening yang maybe terkena foundation tadi. Kalau rajin tepek la eye shadow sikit, face shading kat idung... tak sampai 5 minit siap kalau make up biasa-biasa. Aku suka nampak natural je. Dalam banyak2 aku rasa yang penting 2 je, foundation dengan lipstik. Biar tak lawa at least kulit nampak fresh.
Final touch.. makcik2 terusss!!!
Ok.. itu citer makeup. Lepas dah makeup which is sebelum Bahagian aku hijack majlis.. hahaha. So inilah kekdahnya bila ko dah lama tak pegang mike kann! Dulu masa koje dekat MV selalu la aku g red box. Masa si eji ada, ada geng pompuan tapi lepas dia pindah aku g sorang je selalu pun for the sake of makan dan karok sedas la op kos. Pastu bila dah tua ni, guna Smule je la dekat jamban. Tadi ntah mana ntah datang keberanian aku nak menunjuk bakat suam2 kuku aku aku tu sampai nyanyi ampat lagu oke.. ampat!!! 4!!! Dari Shakira ke Beyoncee.. tapi itu sebelum majlis la.. masa sumer orang lain meeting dekat atas dan kitaorang ni pula escape sebab nak final touch majlis kononnya. Pastu ingatkan masa majlis aku tanak la gatei nak nuanyi kan sekali geng aku kenakan aku. Hampehh tol! Mula2 nyanyi lagi Aishah.. pulanglah. Pastu satu round lagi lagi Nicky Astria.. Mengapa. Boleh bayang betapa nyaring suara aku nyanyi lagi mengapa tu.. tak padan dengan saspek TIA oke!
Abaikan kegemukan gue!