Come on la.. kita masih PKPP kot. Kalaupun restoran tu bangang tak amik kisah sangat penjarakan sosial tapi kita as pelanggan jangan la bangang sama. Dah tahu padat boleh je kan pegi la tempat lain. Bukan sikit kedai makan kat MV tu.
Nampak kan kerusi tu rapat nak mampus. Anak aku duduk kat situ mula-mulanya. Masa pelayan datang hantar makan aku tegur la kenapa letak meja rapat-rapat tapi mamat tu senyap aje. Tak tahu la paham cakap melayu ke idok. Since no action taken aku terus je emel aduan ke management mall. Nasib ko la kedai! Kira baik la tu aku ngadu ke management.. kalau ngadu ke pihak berkuasa mau kena saman pula ko karang.
Aku emel aduan jam 1, jam 2.30 tu dapat reply dari manager Customer Service dia. Mega mall kot.. harus la efficient. Well tak pe.. next time datang aku follow up balik status tindakan kedai ni. Jangan macam-macam dengan aku skarang, aku tak puas hati aku sound direct je. Dah tak kira dah.