Saturday 31 October 2020

Pantang Czer Day 9

Hari ni CL aku start.. dalam jam 9 dia sampai tadi. Muda lagi orangnya.. dia bahasakan diri dia akak. Skali tengok aku tuha lagi.. ahaks. Ini perkhidmatan yang diberi hari ni..
  • Start jam 9 lebih
  • Urut badan, susu dan ikat rambut tinggi
  • Bersihkan luka
  • Pakai cream di perut dan kepala
  • Mandikan anak
  • Urut anak
  • Masak
  • Habis dalam jam 11 lebih
Aku amik pakej yang skali dengan masak untuk 14 hari dengan kos RM2430. Actually kalau amik pakej stay in pun harga sama. Kiranya sekali dia datang tu ko kena bayar dalam RM174 hengget la tuk 2 atau 3 jam untuk buat semua di atas. Worth it? To be frank agak expensive jugak la dengan masa dan servis yang diberi. Kalau tak kerana urut tu aku rasa aku cancel dah. Macam my sis amik yang stay in. Dapat la full day servise plus tolong jaga baby dan kemas rumah. Aku malas nak amik yang stay in ni sebab taknak ada stranger dirumah, tak selesa. Kalau mak jenis yang betul-betul nak rehat dan fokus pada pemulihan better amik yang stay in package. At least CL tu boleh jaga anak ko skali dan kemas rumah waktu siang dan malam je ko tengok anak ko. 

Untuk CL aku ni, tang menu yang nak dimasak depends pada apa aku nak makan. Hari ni aku nak makan ikan tenggiri so dia suggest masak kering campur sayur skali masak.. sedap jugak la. Lapar sangat tadi sampai lupa nak ambik gambar.