Wednesday 28 October 2020

Pantang Czer Day 6

Alhamdulillah turun lagi kuning si kecik ke 148 dan berat dia naik balik ke 3.01 kg. Since trend menurun, esok tak payah datang lagi.. jumaat je. Aku pula hari ni tekanan darah ok, tak payah sampai kena baring dah tuk ambik bacaan. Lepas tu kitaorang g tapau nasi ayam lagi. Tak tahu nak makan apa.. nasi ayam je lah.


See the face? Dari muka tu pun dah nampak kan kepenatan. U can wear makeup as tebal as you like tapi your eyes would not lie. Since berat aku naik 2.5kg je dari 1st buka buku merah.. aku rasa dah takde la kot berat yang aku boleh hilangkan lagi since si kecik pun dah 3 kilo dan plasentanya seberat 600g dah keluar.

Masa kat klinik tu nurse duk tanya.. penat ke?  Op kos la penat hoi. Tidur tak cukup.. semua kena buat sendiri. Tapi pandai buat anak pandai la bertanggungjawab kan. Pada aku, ok je dan kami boleh handle. At a time like this.. aku rasa badan penat tu still ok tapi yang kena jaga is the mind sebab we are in the most fragile state. Thank god juga PKPP ni.. tak payah nak deal dengan keluarga. It is good to have them around tapi sometimes tambah-tambah di masa macam ni i just want a piece of mind.. tak nak serabut dengan syor macam-macam & how to do that and this.  

Untuk malam ni si Chemba masak sup ikan.. hari ni sempat snap gambar.. selalu tak sempat sebab dah lapar sangat.. ahaksss