Tuesday 3 November 2009

Aku berada di luar opis sepanjang ari tuk buat switchboard witness test tuk chiller.

Tapi hari ni best sebab dua perkara.

First sebab dapat makan chinese food yang dihiasi udang galah besar sekor sorang dekat golf club kat bukit jalil. Seken sebab aku terberjumpa sorang lagi fine gentle man selain mr idola. Aku suka mamat yang wise dan at his own class. Pengertian wise tu bukanlah sebab someone tu banyak idea etc. Itu kadang2 over or nak tunjuk pandai jek. Wise is wise! See.

Tak paham? Memang pun aku tak berniat nak bagi orang paham.

Aku still suka dua jenis lelaki.

First yang wise.
Second yang tak lelaki sangat, tak perempuan sangat..
Selesa rasanya berada bersama orang2 macam ni

Aku menyampah golongan yang

Loud & Overconfident.
Bengap dan lembab
Tak tahu aper dorang nak dalam hidup & tak firm
Pemalas dan tak berdaya maju langsung
Sumer nak harap pompuan buat
Kaki cukur tak sedar dirik
Mulut macam p***** manuk (bak kater ustaza aku)
Busuk
Terlalu wangi. Ko pondan ker apa?
Cap ayam
Terhegeh2
Poyo dan perasan
Ngorat takder style
Yang asal pompuan se*, asal se* pompuan.. p la kacau anjing ker, babis ker

Lowest of the class?
Op korse yang lupa nak cermin diri sendirik kat cermin

See. Aku dah kater aku memang tak berapa suka kat orang2 lelaki ni.
Still. Aku straight oke. 100% you!
Hahahaha