Thursday 26 November 2009

Fraiday

Dear...

RonSenora dah dapat transfer pegi LA. Aku boleh jek buat-buat dengki haloba berebut ngan dia tapi aku prefer duduk Hq. Biar macam kuli batak tapi kepuasan tu ada. Kerja gomen ni tak sesuai untuk someone yang suka settle down dekat satu tempat. Tak de maknanya beli umah sebab any time pun bule kena pindah unless nak kasi orang lain sewa. Aku tengah berbelah bagi samada nak tukar kawasan atau tak. Now aku jaga area KL, S'gor, Penang ngan Perak... kalau aku accept aku kena jaga Pahe, Kelate & Ngganu. Aku sekali pun tak pernah jejak dua negeri tu oke! Nak kena travel tu yang aku tak tahan.Tau ler aku ni pemabuk orangnya. Aku suka jaga area skarang, even bos tak ler sanggih tapi ok ler tak mengganggu idup aku. Tapi kalau aku tak buat macam tu,ada plak makhluk yang tak dapat aku nak 'spray'. Aku trasa macam nak 'spray' jugak ;P Bos pun dah tanyaaku tadi tapi aku malas ler nak ngadu domba.

AKu nak balikkkkkkk kampung ujung taun niiii!!! Gerammm aku kalau terfikir pasal benda nih..