Wednesday 4 November 2009

Hari aku bakal dicakar bos

Bos aku takder kuku panjang
Bos aku bukan kucing atau binatang berkuku tajam
Bos aku juga buka pontianak

Tapi hari esok aku pasti akan dicakar beliau
1 pompuan nisbah 10 lelaki kat opis
Dan aku takble harap kat mokcik sorang tu tuk tolong aku
Maka akan tercakarlah aku besok
Habislah riwayat budak degil dan tak reti nak bohong sunat

Dulu kecik2 aku suka gak bohong
Tapi aku selalu sangat terkantoi
Sampai aku phobia nak bohong
Bila besar2, aku tak der kemahiran nak berbohong
Takat 1 or 2% jek tinggal
Gertak sikik jek
Aku da gabra 100%
End up, aku ter'terpaksa bercakap benar

Aku rasa orang menyampah gak ngan aku
Tapi aku cuma bagitau apa yang betul
Even dengan orang yang aku tak kenal pun
Or tak nampak muka
Aku tak kan boleh nak tipu
Aku memang meloyakan tapi sebenarnya itulah aku
Poyo dan sincere

Walaupun aku meloyakan
Itulah keistimewaan yang tuhan bagi dekat aku
Tak kenal memang tak cinta
Da kenal, depa bley cinta mati
Muhuhahaha
Rugi owh mereka yang tak nampak betapa bersinarnya aku
Seperti permata you!
Hahahaha... bueekkkk!!

Maka esok, hari kiamart bagi aku
Mungkin hilang lah aku
Sebutir permata
Atau malaplah cahaya ku
Dan tak naik-naik pangkat ler gamaknya
Sampai bila-bila