Wednesday 23 June 2010

A long and tiring day indeed. da dekat kol 11 mlm, still mengadap kerja. Today is "My home my office" day.  Dah la ari ni ari malas nak layan orang. Ader konsaltan seruper takder. Sengal! Nak marah  pun, buang tenaga aku jek. Aku dahla memang x mampu nak marah orang.. kang aku termarah kang..haa.. Elok le aku p mandi manda jap.

Sambung balek.. Segar le sikit pas dah mandi ni. Sok ramai yg takde.. Skarang aku dah ada nama baru, kalo dulu RSenora panggil aku matahari..skarang ade plak yg panggil aku Yang kat opis tu. Nasib le aku ni jenis yang memang malas nak ambik kesah. Sukati la, as long korang bahagia.. Jangan over, sudah. Aku ni pemarah orangnya, tapi aku tak reti nak marah. Kalo aku cakap aku marah kat orang, maknanya aku marah2 ayam jek tapi kalo aku tak bercakap langsung pasal orang tu or avoid any conversation yang melibatkan that person, means aku memang dah letak orang2 tu dalam recycle bin memori aku. Ikut ati nk delete terus, tapi benda 2 di luar kawalan aku plak.

Tapi smpai today aku still berterima kasih dalam diam2 pada someone yang ajar aku how to be someone yang pemarah tapi tak payah le nak buang karan marah orang. Aku juga berterima kasih dalam diam pada someone yang pemarah tahap gaban yang telah mengajar aku bahawa muka orang yang sedang marah amat huduh & kalah buldog sampai aku taknak contohi. Juga a big thank you to someone yang grumpy, yang mengajar aku grumpy woman is worse than nenek kebayan. Moga aku tak kelihatan seperti bulldog @ nenek kebayan.. Ahahah.