Tuesday 28 September 2010

Amat bosan hari ni. Aku rasa aku tak buat apa2 pun. Aku turun lunch. Ingat nak pegi kotak merah.. tapi Dauz pula tak der. Pas kfc, aku tersinggah dekat kedai OTO.. nampak basikal senaman. Aku dah mula dah nak stat membeli belah. Tengah aku terai berbasikal dengan gumbiranya.. lalu la sekumpulan geng yang one of them pernah pegi induksi dengan aku. Aku ingat dorang lalu jek, siap masuk dalam kedai pulak. Tapi aku dengan selamba tetap mengayuh basikal yang tak bergerak kemana pun tu walaupun aku berbaju kurung. Tak la tak seneyeh pun.. aku jenis yang sentiasa pakai seluar panjang aper walopun aku pakai baju kurung. Sebab? Senang nak lari kalau anjing kejar.

Pastu aku g AIBI pula. Kat situ pun aku mengayuh juga. Kedai tu lagi dekat amat dengan pintu entrance opis aku, tapi aku nak juga kayuh! Esok la baru aku decide.. so aku naik opis. Buka2 komputer, ader 2 sms dari 2 nombor yang nama penghantarnya tak keluar. Aku pakai simkad tu tuk online, even orang boleh call tapi aku tak akan dengar or tahu yang ader call masuk, boleh terima sms je. Cek2.. laa.. fasi2 aku time induksi rupanya ajak g kotak merah. Laaa.. patut pun aku ada rasa2 macam nak masuk kotak tadi. Jauh dorang ni merantau sampai ker midvali...

Since time tu da pukul 1 lebih, aku tak la join. Da tu dorang kater nak p panjat opis aku melawat. Bila aku tanya, dorang ader program ker sampai datang ke midvali.. dorang kater buat lawatan susualan budak2 induksi ari tu. Bila aku macam tak caya, incik tu kater.. tu la.. bebudak lain yang kena lawat tu pon samer gak tak perchaiya cam ngko.. ahahah..