Tuesday 29 March 2011

6.50 am sampai opis. Tak sempat simpan barang, duduk tu terus je proses claim orang. Sedar2 da pukul 8.. Tu pon sebab bos tanya aku wat aper. Dia nak ajak aku jadi eskot. Ah!! Tak pegi salah.. Kalo pegi kerja tak siap. Last2 aku ikut juga..

Aku aktuali suka g site dengan big boss ni.. Orang lama kan..pengalaman banyak. Seronok gak eskot bebudak main branch kitaorang visit site. Selama ni wat design.. Tak kenal ruper sebenor equipment tu. So tis time.. Ble la tengok.

Petang aku terkejar2 settle keje. Call orang sana sini.. Proses claim.. Wat surat. Tapi aku bukanlah manusia yang merasakan kerja adalah segalanya, so, macam biasa.. 4.30 balekkkk! Sambung wat keje kat umah sudah! Gumbira amat bila lepak kat umah. Doing nothing pon takper as long kat umah. Tapi words doing nothing tu tak ble di apply dekat umah ni sebab banyak nor benda yang aku nak buat sampai tak sempat. Wah! Raser cam nak lawat rumah ku tak? Hahah