Tuesday 1 March 2011

Hari ni hari mari mendengar tazkirah projek saket! Punyala bosan! Dari kol 8.30 sampai pukul 3 tak lepak langsung kat 'bilik termenung' a.k.a tolet, mana tak hamper meletop perut aku. Aku ni mana bule berpisah dengan bilik termenung lebih 2 or 3 jam.

Bos baru aku berapa kali sound pasal safety. Kalau aku masuk site sorang, dia kata jangan harap dia akan kasi aku pergi. Ahahaha.. Dia tak tahu site kitaorang jauh la lebih selamat dari site2 aku jaga dulu. Aku pernah kena sorak macam tengok bola, site meletop, pernah kena ambush time sorang2, naik tangga turun tangga bebelas tingkat without lift ari2 time puasa, hampir jatuh dalam laut.. apa lagi! Belum baju belobang & gatal2 kena chemical or possibility mandul gara2 X-ray pipe. Rindu pula zaman-zaman tu. Time tu rasa alive je.. now ni rasa cam lemauuu!!