Wednesday 23 March 2011

Biasa aku yang menumpang kasih kat member, ari ni sebaliknya pula. Ahaha... Member aku tu tinggal senorang jek kat unit dia sebab yang lenlain outstation, termasuk boss dia. Wah! Seteruk2 kat unit aku, at least masih la ada big boss kann untuk aku menompang kasih.. Hahah.

So, untuk menghibur hati member tu.. Aku konon nak belanja la dia nasik lemak pevret aku kat MPH.. Skali La Cucur tu da close for renovation!! Tidaaaaakkkk!! Tambah lagi bila dapat tahu 2nd pevret eating spot aku kat Sweet Chat pon close gak for renovation. Whyyyyy!! Why at the same time.. Tertekan acik.

Bukanlah makanan dia sedap sangat tapi i loved the place for it's offering some peace of mind. As we know, MPH is a bookstore so there will be no chances for us to hear people laugh hysterically like langsuir oke!