Friday 11 March 2011

Bila para bos bertenggek kat meja, rules dia.. kenalah stick to kerusi ofis instead of kerusi kereta! Aku balek lewat setengah jam hari ni.. Huhu. Aku tak hangen kat bos2, tapi kat orang yang sebok gak nak naik lift yang menyebabkan aku kena berhenti kat tiap- tiap floor. Pastu terhegeh- hegeh nak masuk. Nak je aku kata.. Nak masuk masuk, tanak sudah! Ahahahah.. Kalau la aku sehebat tu kan. Seumur hidup, aku belum pernah sembur orang eh! Perlu tak aku masukkan aktiviti 'sembur orang' ni as one of 1001 list ai must do before ai die? Hahaha

Tadi g makan mcD dengan daus. Beli minimum 5 hengget, free dua set big breakfast. Alkisahnya semalam time lunch dekat DBKL ada orang tnggalkan 2 keping kupon mcD kat meja yang kitaorang duduk. Dengan 2 kupon tu, belanja 10 hengget je da ble dapat 4 set big breakfast tuh! Isnin ni kitaorang nak pegi lagi.. Hehehe..