Monday 28 February 2011

9 pm and I am alone. Where is everyone in this house eh?!

Ribut kot tadi. Biasa kalau angin kuat pun, just tutup pintu bilik aku je tapi tadi angin tak kasik aku tutup pintu lak! Bukan angin direct plak tu. Osmate aku tak tutup tingkap bilik dia, so angin tu cuma ble lalu bawah pintu. Imagine sikit punya kuat la.. Tu pun nasib ada pintu as obstacle. Tak tahu la apa jadi dalam bilik osmate aku dek angin tu.

Hai ni hari balut buku sedunia. Lebih 20 buku gak aku balut tadi. Tu pun masih ada banyak lagi yang tak berbalut. Salah MPH la ni jual buku2 yang menggoda aku suh beli..esp buku belajar bahasa. Try pegi dekat MPH midvalley, kat portion buku bahasa cina. Aku rasa dari banyak2 buku kat rak tu, ader beberapa buah je yang aku tak der. Elok la.. Pasni aku bule buka mini MPH!