Friday 11 February 2011

Apa aku buat hari ni? Merapu & kacau orang! Hari yang kelam kabut sebenarnya..tapi aku buat boddo sajje.

Aku study hard hari ni. Bersungguh-sunggoh aku membuka buku yang telah membuatkan poket ku nipis semlam. Sambil-sambil tu aku dengar cara nak pronounce kat google translate, sambil-sambil gak ikut komputer tu pronounce. Sah sure orang ingat aku dah gila bercakap sorang-sorang. Ahahah...

Now dah start berkenalan dengan bahasa korea ni, punyalah sengsara nak sebut. Bebelit lidah makcik! Kalo mandarin, belajar guna buku is easier than listening to orang bercakap..kantonese pula sebaliknya while Korea, dua-dua pon susah! Kalo bab tulisan plak, korea punya lebey senang. Woaahhh!! Kenapalah aku menyusahkan diri tuk minat belajar bahasa orang padahal B.M aku pon alang-alang jek. Nak buat macamana.. Kan aku ni berpenyakit, suferring form a 4-dimensional persoalities! Daa