Wednesday 2 February 2011

Perbualan sengal kol 7 pagi
Mr : Si xxx cuti ke?
Ms : Tak sure. Saya tak dok serumah dengan dia
Mr : Eh! Apsal Tak taw plak. Bukan korang dating ke?
Ms : Aaa

Hari ni ofis kosong.. tinggal la aku dengan AF2, ZH and para bos2 jek. Bos2 pun bolayan kitaorang sebab ketahuan semua pun mood holiday. Sunyi je ofis.. biasa sarapan ramai-ramai, tadi aku berdua je dengan AF2. Gara-gara bosan gila, aku mula la p mengganggu ketenangan si ZH dengan soalan "Ko sebok ker, pura2 sebok?" Ahahaha..

After melepak ngan ZH dengan agak lama la jugak, aku ngan my sis lunch dekat The Garden Lifestyle Store and Cafe yang lokasinya terletak betul-betul kat depan lobi ofis aku. Nasik lemak set (Appetizer + Soup + Ice Lemon Tea) @ RM15.90, Char Kway Teow @RM12.90, Apple Juice @RM9.90. 16% tax @RM6.19!

For those yang tak tahu kat mana ofis aku.. just carik Chillies, opis aku betul2 atas Chillies. There are door betul-betul in front of Chillies tu, sila la naik escalator. Lobi kat 1st Floor. Kalau access dari dalam midvalley, p centre court dekat 1st Floor, as long nampak restoran yang ala2 taman as named kat atas tu or sign board yang tunjuk to The Garden punya link bridge..ngam la tu. Opis aku belah kanan.