Sunday 6 February 2011

Woah! Over excited sampai susah nak tidur. Apa yang aku excited sangant? Entah la.. Haha

Tetiba aku terfikir, kalo la aku ni celebriti. Gara2 adik IU la ni. Wahahaha.. Bukan celeb kat mesia la tapi. Berangann! Pegang mike sikit pun gagar, ada hati nak jadi celebriti. Dengki dengan sungmin SuJu, dia kater hobi dia belajar main alat-alat muzik. Mamat tu reti main banyak gak alat muzik. Aku apa alat muzik pon tak pandai. Reti la main keyboard, piano, blow accordian, xylophone, bonang, gitar, flute.. Dengar yo yo oh cam banyak kan tapi retinya tu setakat surface jek pon. Cam keyboard, as long aku reti nyanyi lagu tu.. Easily aku boleh main part right hands tapi part left hand, merangkak! Bila lagu susah sket, aku mulala g mudahkan code g C. Dan ketahun yang aku tak pandai baca code muzik.. Wahahah. Aku paling pandai main flute type jek.

Masalah aku, aku malas! Tak de kesungguhan nak belajar. Same goes tu langauages. Blajar languages adalah one of my favorite selain musical instruments tapi aku tak gak terror2 sebab malas. Waaaaaaaaa. Tapi aku rasalah, being an engineer ni totally a wrong profession for me. Aku patut amik aliran art dulu2. Aku seswai jadik language translator, dancer or musician ;p maw itamm muka my dad dengar kenyataan ni. Hahaha. Peace dad!